رَبَّنَا ظَلَمْنَا أَنفُسَنَا وَإِن لَّمْ تَغْفِرْ لَنَا وَتَرْحَمْنَا لَنَكُونَنَّ مِنَ الْخَاسِرِينَ

"Wahai Tuhan kami, kami telah menganiaya diri kami sendiri, dan kalau Engkau tidak mengampunkan kami dan memberi rahmat kepada kami, nescaya menjadilah kami dari orang-orang yang rugi- al A'raf ayat 23.

Friday, February 6, 2009

kekosongan hati.. ketenangan diri.. ^_^

alhamdulilah..
saya lebih tenang..
hari ni jugak hati saya lebih kosong
terima buat ma tersayang.kakre..
linda.. kak ima.. n semua2 yanag memahami..
terima kasih buat yang memberi waktu untuk saya..
saya mungkin perlu lebih masa untuk mengosongkan hati..
lebih masa untuk menenangkan diri..
supaya saya memdapat yang tepat dariNya..
bukan atas hawa saya sndiri..
insyaAllah..
saya sangat2 berharap
jangan ada sape2 try perngaruhi saya..
jangan cube sebut pn pasal apa2 yang berkaitan..
tnye sal kesihatan saya.. sal xm sy xpe je.. :P
doakan saya xm.. ^_-

No comments:

Post a Comment

^___^