رَبَّنَا ظَلَمْنَا أَنفُسَنَا وَإِن لَّمْ تَغْفِرْ لَنَا وَتَرْحَمْنَا لَنَكُونَنَّ مِنَ الْخَاسِرِينَ

"Wahai Tuhan kami, kami telah menganiaya diri kami sendiri, dan kalau Engkau tidak mengampunkan kami dan memberi rahmat kepada kami, nescaya menjadilah kami dari orang-orang yang rugi- al A'raf ayat 23.

Wednesday, May 25, 2011

beautiful~

cantek.. synonym dgn wanita... igt lg masa kelas dermatology bila doktor ajar pasal peeling and laser treatment.. doktor tunjuk gambar sebelum dan selepas treatment yg ada improvement alhamdulillah.. mmg nampak cantek! kulit licin dan lebih gebu.. sume mcm excited! sape ye tnye pasal hage treatment tuuuuuu?? haha.. :) tp saya xnak cakap pasal cantek yg sgt superficial..

tadi jalan2 balek dari umah someone..tiba2 rasa diri tersenyum sendirian..otak sebenarnya ligat berfikir..haha..sorry to say..hari ni banyak memerhati gelagat org... ;D sape yg saya perhatikan tu biarlah rahsia..of course ramai..hehe... dah jadi hobi.. ;D dari clinical round.. lecture.. study group.. jalan balek rumah..

saya rasa semua orang cantek! kita semua cantek dengan cara masing2.. sungguh! xpercaya.. cuba perhatikan seseorg.. dan cari kecantikan dalam dirinya.. pasti jumpe! dan cantek untuk seorang yang lain berbeza dengan cantek dengan seorang yang lain lagi..

seseorang ada kelebihan yang memang pure dalam diri dia.. kalaupun apa yang ada dalam diri beliau itu tidak kita gemari.. tp itulah kecantikan dia sebenarnya.. so saya benar2 rasa kita semua kena belajar terima.. hormati.. setiap perbezaan pada orang2 sekeliling dia..

apa yang dia jadi sekarang.. adalah kesan dari apa yang dia lalui di masa2 lalu.. so.. of course.. xde orang akan sama.. please.. do respect others.. n accept their differences.. we are sooo beautiful! :)

saya ada jumpe satu kata2.. we know her name, but we didnt know her story.. :)

mungkin seseorang tu pendiam
mungkin dia seorang yang garang
mungkin dia seorang yang peramah
mungkin dia seorang suka tersenyum
mungkin dia seorang rajin
mungkin dia seorang yang pandai..

hmm.. you're beautiful juz the way u r.. :)

respect the others
n
accept their differences...

(^___^)



actually saya sedang belajar mengambil kebaikan dalam setiap orang yang jumpai.. dan semoga saya dapat menjauhkan diri dari memandang keburukan orang lain.. malah mengambil pengajaran dari setiap benda yang dapat saya pelajari.. alhamdulillah.. saya semakin dapat control my inner feelings.. step by step.. semoga Allah bantu untuk jadi 'cantek'! :)



No comments:

Post a Comment

^___^