رَبَّنَا ظَلَمْنَا أَنفُسَنَا وَإِن لَّمْ تَغْفِرْ لَنَا وَتَرْحَمْنَا لَنَكُونَنَّ مِنَ الْخَاسِرِينَ

"Wahai Tuhan kami, kami telah menganiaya diri kami sendiri, dan kalau Engkau tidak mengampunkan kami dan memberi rahmat kepada kami, nescaya menjadilah kami dari orang-orang yang rugi- al A'raf ayat 23.

Monday, April 11, 2011

....


december 2009

lepas kahwin sebulan

bila di amat-amati.. dah xde muka cengkung... teringat lagi masa kami pergi jaulah cairo, ustaz tu nak bagi kernih yg ada muka lelaki gemuk dan cakap hah yang ni ustaz ambikla gemuk sket kan.. erk!! terkedu.. terus pandang muka suami.. mane ada gemuk.. dan orang dlm gambar kernih tu jauh bezanya dengan suami.. apelaa ustaz ni..

terasa sangat rindu lelaki istimewa ini.. dah dekat 4 bulan xjumpe.. kalau dlu masa tunang bila rindu saya pasti nanges sebab rasa berdosa merindui dia yang haram untuk dirindui.. tapi sekarang saya hanya tersenyum melihat semua gambar dan terus merindui.. rasa ada rahmat Allah disitu..alhamdulillah.. walaupun xbernasib baik seperti rakan2 yang menjumpai pasangan masing2 di sini jg.. saya jealous dgn mereka.. sangat jeles.. tp xpela.. yang penting.. dia suamiku.. dan dia adalah lelaki TERBAIK pernah saya kenali, jumpa dan bergurau mesra.. tiada gantinya.. semoga cinta dan kasih ini berkekalan ke akhir hayat.. amiiin

sampai ke denyutan nadi terakhir pun.. hanya DIA akan bertakhta di hati ini.. hanya DIA seorang untuk disanjung, dihormati, di taati, di buai2 dengan cinta dan sayangku.. after Allah.. forever.. i swear to Allah.. u r always the utmost best for me abg..

No comments:

Post a Comment

^___^