رَبَّنَا ظَلَمْنَا أَنفُسَنَا وَإِن لَّمْ تَغْفِرْ لَنَا وَتَرْحَمْنَا لَنَكُونَنَّ مِنَ الْخَاسِرِينَ

"Wahai Tuhan kami, kami telah menganiaya diri kami sendiri, dan kalau Engkau tidak mengampunkan kami dan memberi rahmat kepada kami, nescaya menjadilah kami dari orang-orang yang rugi- al A'raf ayat 23.

Thursday, July 29, 2010

Kepanasan Final Xm



"sedang merasai kepanasan FINAL xm"

Doakan kami 4th year Alex u..


mintak maaf atas segala salah dan silap sengaja atau tidak..hak2 tak terlaksana..harap halalkn semuanya.. Allah yusahhilna.. biiznillah.. semua dalam ketetapan Allah.. semoga Allah xmembolak-balikkan hati2 kita dari jalanNya yang lurus dan sentiasa memberi kita semua hidayah dan pertolonganNya yang xputus2.. Ya Allah.. Engkau sangat PEMURAH! aku malu menerima nikmatMu yang xputus2.. teramat malu ya Allah.. astaghfirullahal azhiim..semoga aku terus menjadi hamba yang bersyukur.. menjadi insan yang sentiasa mengagungkan ASMA Mu.. Allahu Rabbi.. Tafakur3x..

jangan lupa doakan kejayaan bersama.. insyaAllah

Bittaufiq Wannajah semua..

Hasbunallah wani'mal Wakiiil.. ni'mal maula Wani'mal Nasiir..~

14 days to go..!SEMANGAT!


Barangsiapa bertakwa kepada Allah niscaya Dia akan mengadakan baginya jalan keluar.Dan memberinya rezki dari arah yang tiada disangka-sangkanya. Dan barangsiapa yang bertawakkal kepada Allah niscaya Allah akan mencukupkan (keperluan)nya. Sesungguhnya Allah melaksanakan urusan yang (dikehendaki)Nya. Sesungguhnya Allah telah mengadakan ketentuan bagi tiap-tiap sesuatu
[At-Talaq : 2-3]

No comments:

Post a Comment

^___^