رَبَّنَا ظَلَمْنَا أَنفُسَنَا وَإِن لَّمْ تَغْفِرْ لَنَا وَتَرْحَمْنَا لَنَكُونَنَّ مِنَ الْخَاسِرِينَ

"Wahai Tuhan kami, kami telah menganiaya diri kami sendiri, dan kalau Engkau tidak mengampunkan kami dan memberi rahmat kepada kami, nescaya menjadilah kami dari orang-orang yang rugi- al A'raf ayat 23.

Saturday, April 18, 2009

MKKI

MKKI (majlis kesenian dan kebudyaan Islam).. julung kalinya diadakan mmg sgt mantap dan best!! dengan penyertaan yang bersungguh dari para senior terutamanya yang sanggup menghabiskan masa untuk latihan nasyid, aerobik, gubahan, persembahan khas, khat, dan byk lg sebenarnye.. kagum sgt.. yg paling berbakat dlm seni yang saya perhatikan adik2 tahun 1.. memang diorg mempunyai suara yang sedap2.. lakonan yang mantap2 n boleh menyentuh hati(tangkap leleh jgk.. ). memang kehadiran juniors sebagai rahmat yang bumi alexandria ni memeriahkan lagi kehidupan medik di sini. insyaAllah MKKI diadakan lg tahun depan!! kalo xbz.. sy berazam nk take part byk2 sket.. hihi.. insyaAllah.. tahun ni juz masuk gubahan.. dan tanpa langsung disangka gubahan yang saya kutuk-kutuk tu akhirnya mendapat no 2!! ^_-. tahniah buat rakan kongsi saya.. maizatul akmal dan nur afifah sambri.. terima kash sbb paksa saya take part ye mai.. ngeh3..dalam keterpaksaan, keletihan dan kesibukan.. akhirnya kita berjaya menjadi naib juara.. hihi. Alhamdulillah.. ini sebagai titik penolak supaya kita lebih banyak mencuba dan lebih kreatif..

ok lah.. perlu prepare untuk presentation PBL.. sgt xsuke present!! tp nak jadi seorang doktor smpi bila2 pun benda ni tak akan sekali2 habis.. HO besok pun kena present lg.. proses pembelajaran dan pengajaran yang tidak akan habis.. semoga dipermudahkan kalam oleh Allah.. amin Ya Rab..


Tahniah atas usaha semua!! dari lakonan, smpi nasyid, busana Muslimah dan semua bahagian pertandingan.. sesungguhnya tidak sia-sia semuanya... insyaAllah


kalau xsilap.. Farah+the Geng
ahli bait saya punye, mizah+azie+TK

xsure sape wat...

saya suka gubahan ni.. Hijau menenangkan ^_^
oleh senior 4th year


Gubahan Kami ---> 3 dara Pingitan


Pah+tikah+Maiza
Tahniah..

4 comments:

  1. cantik tikah punya gubahan. tapi eisa tertanya-tanya apa dalam tu? Tahun depan bolehlah masuk lebih banyak pertandingan.... go go. u can do it

    ReplyDelete
  2. lawa la gubahan k.tikah 2..nti linda nk upah la..utk linda punya..huhu..erm..tp linda nk tahu la..gubahan g2 ssuai utk bubuh ap??baju ke?or pape?

    ReplyDelete
  3. to Ahmad Iesa:

    tu bkn hsl buatan tgn tikah sorang pun.. kalo srg2 mmg xmampu nak hasilkan kot..

    apa yang penting..
    kerjaaasaama..(cite katon.. hihi)

    insyaAllah akan cuba sedaya upaya..
    biiznillah

    ReplyDelete
  4. to linda:

    hihi.. tu bkn ore wat sorg pn..
    nk ore tlg g tempah kt kedai boleh kot..
    nk suruh gubahkan utk linda n cik abg cam ssh.. ngeh3.. xpe2.. kite same2 sedikan segala2nya tuk linda nanti ye.. hihihi..

    ReplyDelete

^___^