رَبَّنَا ظَلَمْنَا أَنفُسَنَا وَإِن لَّمْ تَغْفِرْ لَنَا وَتَرْحَمْنَا لَنَكُونَنَّ مِنَ الْخَاسِرِينَ

"Wahai Tuhan kami, kami telah menganiaya diri kami sendiri, dan kalau Engkau tidak mengampunkan kami dan memberi rahmat kepada kami, nescaya menjadilah kami dari orang-orang yang rugi- al A'raf ayat 23.

Friday, March 18, 2011

MS 971 Egypt Air.. (^____^)

wah malam ni nak terbang ke cairo. perlu membentuk sebuah hati yang cekal sekali lagi untuk meneruskan perjuangan.. sementelah xm pun dah xlama.. sangat dekat sebenarnya! xm hanyalah sebuah kertas penilaian.. xperlu takut nak xm... masa nilah sebenarnya kita mampu menilai diri kita adakah benar Allah adalah sumber kekuatan kita? adakah kita yakin Allah sebaik2 penolong.. adakah kita yakin rezeki dari Allah? adakah keyakinan pada Allah itu setinggi2 keyakinan .. sekuat2 tempat bergantung?masa xm ni antara masa paling dekat kita dengan Allah.. bila kita diuji.. siapa kita cari? Allah.. semoga kita sentiasa mempunyai perasaan.. Allah sentiasa ada dekat sangat bersama kita..

Alhamdulillah.. alhamdulillah.. alhamdulillah.. semoga kalimah ini sentiasa terucap dibibir.. semasa suka dengan nikmat.. atau berduka dengan ujian dunia sementara ini...

semoga Allah permudahkan semua urusan.. doakan yang terbaik untuk semuanya!

La Haula Wala Quwwata Illa Billah..




No comments:

Post a Comment

^___^