رَبَّنَا ظَلَمْنَا أَنفُسَنَا وَإِن لَّمْ تَغْفِرْ لَنَا وَتَرْحَمْنَا لَنَكُونَنَّ مِنَ الْخَاسِرِينَ

"Wahai Tuhan kami, kami telah menganiaya diri kami sendiri, dan kalau Engkau tidak mengampunkan kami dan memberi rahmat kepada kami, nescaya menjadilah kami dari orang-orang yang rugi- al A'raf ayat 23.

Sunday, December 4, 2011

mati..

hurm.. xtahulah sebulan 2 ni.. rasa dekat sangat dengan kematian..
kenapa ye? seram sejuk rasanya..
bersediakah aku mengadapNYa?
seriously takut.. :(

tadi masak udang masak lemak cili api.. mak aii.. pedas! sorry housemates! :(
tgh masak tu pun tgn dg bengkak..
yerla.. atopic kn.. sgt allergic pd seafoods terutamanya udang n ketam n sotong..
sotong n udang still blh la mkn sket2..
lama saya tenung tgn saya yg bengkak sket2 tu..
hmm.. boleh ke aku makan ni?
terfikir kang nnti mati sbb makan udang.. sbb pelik jgk.. xpernah2 saya beli udang..
pastu ada hati nk mkn byk2 even tahu allergic.. xpasal2 dpt laryngoedema dan mati..
hua! takut.. >_< ya Allah kerdilnya mahu mengadapMU..

lastly decided ambik antihistamine..
alhamdulillah saya survive sampai dpt tulis entry blog ni..

actually sbulan 2 ni..
nk wat pape mesti terfikir..
camane kalau aku mati..
penah rasa sakit dada sket..
trus rasa takut mati..
T_T
byk kali tiap kali nk tido takut..
takut esok dah xbangun lagi.. >_<

hai atikah.. xkan takut je..
beramallah!!!!!! bykkan amalan..
tahun ni still Allah xizinkan saya puasa sunat asyura mcm thn lps.. :(
adakah Allah dah xsayangkan saya..
saya terhantuk membaca pasal Allah akan membiarkan hambaNya dalam kelalaian bila dia dah xsayang.. lbih kurangla bunyinye..

aih.. saya semakin rasa saya lalai..
astaghfirullahal azhiiim..

dah nk final pun.. 2 bulan je study dah final...
hmm i have to score this semester..
izinkan ya Allah..
T_T

hai.. atikah,,
insafla..

No comments:

Post a Comment

^___^