رَبَّنَا ظَلَمْنَا أَنفُسَنَا وَإِن لَّمْ تَغْفِرْ لَنَا وَتَرْحَمْنَا لَنَكُونَنَّ مِنَ الْخَاسِرِينَ

"Wahai Tuhan kami, kami telah menganiaya diri kami sendiri, dan kalau Engkau tidak mengampunkan kami dan memberi rahmat kepada kami, nescaya menjadilah kami dari orang-orang yang rugi- al A'raf ayat 23.

Monday, October 18, 2010

palpitations...


Ya Allah.. 2 hari lepas, bangun2 je tido jantung berdebar2.. xtahula kenapa.. maybe ada sumtim yang xkena dengan diri sendiri..

yang hari pertama tu.. saya bermimpi berada di stesen keretaapi.. dengan mak kesayangan.. hurm.. masa tu ada ma yang macam biasa sangat teramat concern! risau.. dan inginkan yang terbaik untuk anak dia.. ma cuba buat last spot check kot2 ada brg tertgl.. ma ingatkan semua benda supaya saya xlupa.. ma tnye macam2 n bg nasihat.. subhanallah.. mana nk cari mak macam ni lagi???dari kecik sampai besar.. beliau berusaha buat semua benda yang menggembirakan anak2.. ya Allah.. syukur dapat mak macam ni..alhamdulillah.. dalam mimpi tu.. saya terkejar2 nak pergi satu tempat.. macam nk pergi belajar tempat jauh or kemana pun saya xsure.. tapi masa tu ma ada hantar saya.. cuma saya dan ma.. masa nak naik train tu.. pandang muka ma.. sebak!

astaghfirullahal azhiiim.. dah seminggu rupanya xtelefon rumah..
semestinya ma akan teramat merindui anak bongsu die ni..
anak xmengenang budi betulla.. minta maaf ma..
sayaaaaaang ma sgt..

huuu sebak.. jantung berdebar2..
trus kol ma..

Alhamdulillah beliau sihat dan jawab telefon dgn suara ceria..
syukuuur Alhamdulillah..


dan nikmat tuhanmu yang manakan yang engkau hendak dustakan??? [Ar-rahman:13]

Firman Allah bermaksud: “Dan Kami wajibkan manusia berbuat baik kepada kedua-dua ibu bapa. Ibunya mengandung dengan menanggung kelemahan demi kelemahan (dari awal mengandung hingga akhir menyusunya) dan tempoh menceraikan susunya ialah dalam masa dua tahun. (Dengan demikian) bersyukurlah kepada-Ku dan kepada ibu bapamu. Hanya kepada-Ku tempat kembalimu.” (Surah Luqman, ayat 14)



insan kesayangan hamba..
i love them soo much! (^_^)

1 comment:

^___^